dimarts, 19 d’abril del 2016

Microrelats 1: Coses de la maduresa

Aquí teniu una mostra dels microrelats que s'han presentat a la I Mostra de Microrelats Ciutat d'Eivissa. El Dia 23 d'abril a s'Alamera els podreu veure tots. Us hi esperam!


COSES DE LA MADURESA (EDAT)


He arribat a un punt en què ja no tinc paciència perquè ja no vull perdre el temps en aquelles coses que no m’agraden o que em senten malament. No vull perdre el temps ni amb l’estupidesa ni amb els crítics ignorants que es creuen posseïdors de la veritat única i que tenen la raó sobre tots els altres. Ja no perd el temps rient les gràcies a qui no té ni em fa punyetera gràcia. Ha arribat un punt en què tenc anys, saviesa per distingir i estar a gust amb qui jo vull. 

Jo no tenc ni paciència ni temps per perdre. 

Àngel Rodríguez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada